don´t mess with me



jag är arg igen.

jag har varit i kista och hämtat hem mina jäkla stövlar, och eftersom jag blivit allergisk mot både kista och bianco sjönk mitt humör ganska direkt när jag kom dit.
hemska affär. och hemska butikspersonal.
jag har slängt så arga blickar omkring mej att det nästan förvånar mej att ingen sa något.

kastade påsen med stövlarna i golvet när jag kom hem, och sparkade lite på den också.
om folk skulle se hur jag betedde mej här hemma skulle dom inte tro att jag var klok.
men det är jag ju, det är bara humöret som har lite toppar och dalar. just nu har det fallit ner i en djup grop tror jag, så det är väl bäst ni aktar er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0