baby you´re the right kind of wrong





loving you isn't really something i should do
shouldn't wanna spend my time with you
well i should try to be strong..


som ni kanske förstår har jag sett coyote ugly ikväll. en favoritfilm som jag sett alldeles för många gånger, men som forsätter vara en favoritfilm ändå.
jag kan tycka att det är så himla skönt att titta på filmer som man redan har sett, för då vet man slutet och slipper sitta och oroa sej för det under filmens gång. då kan man verkligen bara slappna av och titta i lugn och ro. ja, jag är väl lite knäpp..

imorrn har jag sovmorgon och börjar klockan ett. så hade jag gärna kunnat ha det varje dag. älskar att inte behöva ställa klockan.
om man efter en helg längtar efter att gå till jobbet på måndagen, då vet man att man har en bra vän som väntar på en där. och det har jag!

puss & godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0