julbord


igår var vi och åt ett himmelskt julbord på stadshuskällaren. lovely!
här kan man se hur mysigt vi hade det! man kan också se att min mobilkamera = skit!
jag saknar min riktiga kamera som tyvärr är spårlöst försvunnen efter några flyttar för mycket..


















efter julbordet var det äntligen dags för min efterlängtade utekväll, och jag har dansat till klockan fem på morgonen på soap och white room. hade hur kul som helst!
men idag är jag bakis och undrar varför det känns som att livet bara står helt stilla..
ibland blir jag så trött på mej själv och på allt.

och idag längtar jag efter dej.
jag saknar dej så det gör ont.


snart ska jag och magdi kila bort till globen för att se luciatåget.
det är luciafirande på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0