fix


idag har jag haft en fixa linnea-dag.
nu är naglarna fina igen och håret är nyklippt. bra bra.
en liten solbränna till det hade varit fint också men det kan jag glömma.

jag har också inhandlat en söt liten värmekudde som man kan ha i väskan och värma händerna på när man fryser. precis vad jag behöver. den hade jag velat uppfinna!
det är så fint på stan nu med all julskyltning och allt ljus. jag blir så glad av det.

nu har magdis och jag gjort en sallad. räksallad blev det idag.
än så länge går det bra, men jag är väldigt sugen på efterrätt. chokladmousse, kladdkaka, ben & jerryglass... give me!
det är nästan så jag ger mej på pepparkakshuset men det är ju heligt.
bara att bita ihop! heja linnea!

av någon anledning känner jag att jag skulle vilja vara ledig imorgon med.
fråga mej inte varför..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0