du måste va sjuk


sjuk sjuk sjuk....

ja det är jag.
var hemma från jobbet igår och det är hur tråkigt som helst.
jag hatar när jag inte vet varför jag är sjuk. jag vill veta exakt vad det är för fel på mej och vad det beror på. och när det ska gå över.
jag vill ha ett svar.

tyvärr funkar det ju inte så. suck.
känner mej uttråkad och svag i hela kroppen. igår orkade jag inte gå upp ur sängen på hela dagen. orkade inte ens sätta mej i soffan vid datorn. då vet man att jag inte är frisk.

på nått sätt önskar jag nästan att jag fick svininfluensan nu direkt. så jag bara kunde få bli riktigt sjuk och sen bli frisk igen. så var det klart.
det är så jobbigt att bli sjuk ett par dagar hit och dit. känns som om det aldrig blir riktigt bra.


jaja. nu är det slut på gnäll från linnea. för nu ska jag nämligen se ett avsnitt av paradise hotel innan desperate housewives börjar. tisdagar är mitt paradis.

puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0