ett nytt år


ännu ett nytt år. tiden går så snabbt så man hänger inte med längre.
och äldre och äldre blir man. jag fyller 26 om tre veckor. 26. hur gammal är man inte då?
gammal nog för att veta vad man vill göra med sitt liv tycker man.. men icke!

mitt nyårslöfte blir att börja träna på riktigt. det kanske är ett tråkigt löfte, men ack så nödvändigt! i januari ska jag gå raka vägen och köpa ett träningskort. det gäller att inte börja förfalla nu när man är gammal. börjar det väl gå utför nu är det kört har jag hört.
och i mitt nya badrumsskåp får det nog flytta in några antirynkkrämer!

men först väntar ett nyårsfirande!



nyår 2009 firade vi i malmö. det känns som att det var igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0