ett pepparkakspalats!




här är mitt lilla underverk.
det är inget vanligt pepparkakshus. det är ett palats, en herrgård!
jag är väldigt nöjd. nästan så jag hade velat flytta in =)

men glasyren blev inte helt hundra, den blev sådär faktiskt..
rinnig och genomskinlig. jag vet inte vad som hände med den, kanske kan det ha berott på att jag pressade i lite grapefrukt istället för citronsaft som man skulle ha haft.
jag hade ingen citron.


imorrn är jag ledig!
sovmorgon sovmorgon sovmorgon!!

puss och godnatt.



jag önskar jag kunde dela upp mej själv i flera bitar.
för jag vill göra så mycket, leva olika liv. samtidigt.
och jag vill inte behöva välja bort något eller någon. hur ska man veta att man väljer rätt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0