hard working girl





idag har jag jobbat och slitit ganska hårt.

först har jag målat och spacklat lägenheten tillsammans med pappa. egentligen ska jag väl erkänna att pappa målade större yta än vad jag gjorde, men det räckte för att jag skulle få lite träningsvärk i armen iallafall.
sen har jag fastnat i mellandagsrean på stan eftersom jag var tvungen att hitta lite accessoarer till nyår.
rean var nog värre än målningen, det är helt galet hur folk blir bara för att det är rea. och det är inte ens snygga grejer dom rear ut för det mesta, utan det är förra säsongens gamla trasor som hängs fram och ska säljas på nytt.
nej, jag går inte på sånt där. utom idag, men jag var så illa tvungen.. =)

imorrn väntar ännu en hård dag.

jag jobbar hela dagen som vanligt och på kvällen har vi inventering.
inventering dagen innan nyårsafton. jag gissar att den som kom med ett så dumt förslag aldrig själv har tvingats stå och inventera efter att ha jobbat en hel dag.
är det meningen att man ska vara helt utsliten och ha mörka ringar under ögonen på självaste nyårsafton?
jaja. jag ska inte deppa. jag har åtminstone förberett med ett lager brun utan sol så jag kanske har lite fräschhet kvar iallafall. jag hoppas på det!

och partyhumöret sitter iallafall där det ska, och det ska ingen få ta ifrån mej. jag slänger en blick på min fina äkta champagneflaska ibland och riktigt längtar efter att få korka upp den.
2010 kommer bli ett toppenbra år, jag känner det på mej!


nu är det dags för lite sömn. puss & godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0