i wish i was..


allt jag inte är idag!

jag är trött och yr och menlös. har haft världens längsta och jobbigaste dag på jobbet, knappt orkat stå på benen. och det är precis det jag har behövt göra, hela dagen, 8 timmar i sträck.
nu har jag sjunkit ner i sjuksoffan bredvid magdis, och här tänker jag stanna.
jag anar att en hemmahelg väntar på mej.

förutom imorrn då när jag måste åka ut till jävla aspudden och tvätta om dom himla fönstrena!
är så arg så jag inte vet vart jag ska ta vägen. men vill förstås ha tillbaks depositionen så har ju inte så mycket till val tyvärr....
känns som att jag aldrig får släppa den lägenheten, hela tiden är det nått.
och det är jobbigt att gå dit.
förresten förstår jag inte hur jag ska kunna tvätta fönstrena nu, för det finns inte en enda grej i lägenheten att stå på och jag når väl typ upp till halva fönstret...
jaja, wish me luck. men jag orkar inte! jag är inte på tvätta fönstren-humör.


men allt är inte dåligt. även bra saker har hänt.
idag har jag fått en flaska med äkta champagne att ha på nyår, och så har jag fått två superfina martiniglas från efva attling! dom ska få en egen plats att glänsa på i mitt nya hem efter jul.



efva attling - amor vincit omnia. så fint!


nu: sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0