idag


börjar jag äntligen känna mej som vanligt igen!
har i och för sej sovit halva dagen, men har orkat gå en promenad fram och tillbaka till ica vid globen. visserligen var det inte så långt eftersom vi bor precis bredvid. men ändå.

sen har jag vädrat lägenheten hela dagen så allt det sjuka har blåst iväg.
imorrn ska jag jobba igen.
och träffa pepparkaks-sw som anlände till sverige igår ♥

är lite sur för att jag missar gallerianfesten som är på café opera ikväll. carolina gynning skulle vara konferencier och jag gillar henne. tusan. hade vart så kul att festa lite med alla mina favoriter på jobbet.
men men. nästa helg ska vi på julbord så får väl ta igen det då!


jag undrar varför ingen vill spela patiensduell med mej på msn?
jag är helt beroende av det spelet och det går ju inte att spela ensam..
åååååh... =(





Kommentarer
Postat av: Jossan

Häftig bild! Hoppas du mår bättre idag..



Kram Jossan (Lottas syster)

2009-12-04 @ 13:58:18
URL: http://jossisens.webblogg.se/
Postat av: Linnea

åh tack =) kram till dej med!

2009-12-04 @ 20:32:20
URL: http://quillyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0