in i dimman





elin  ♥


systrarna bjärle =D

mobilkameran har åkt fram igen.. korten blir sådär.
men vi hade roligt igår!
jag var nog tyvärr en av dom som drack lite mer alkohol än vad det var tänkt, så idag har inte varit en jättekul dag för mej... men men, det är smällar man får ta!


bjärle, glasberg, bjärle, glasberg...


på birgers skulle vi beställa något att dricka.

jag: ett glas vitt tack!
bartendern: nej tyvärr, allt vin är slut.
jag: jaha.. okej? men jag tar en redbullvodka då.
bartendern: nej det går inte, vodkan är också slut.

jävligt bra ställe det där. verkligen.

till slut fick jag en drink med okänt innehåll, vet inte ens om det var alkohol i överhuvudtaget..


imorrn åker jag hem till mej igen, och det ska faktiskt bli ganska skönt. jag längtar efter min sambo!
nu är det dags för film, ostbågar, chips och dipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0