jag längtar


jag har haft så mycket i huvudet sista tiden. så mycket att jag nästan glömt bort att jag faktiskt får tillträde till min lägenhet om en vecka!

hur jag nu kunnat glömma det, det är så himla stort för mej att jag nästan inte kan förstå att det är sant.
efter alla dessa flyttar och andrahandslägenheter med konstig inredning och möbler som inte passar ihop... tänk att jag bara ska få börja om från början, välja helt nya möbler och göra om precis hur jag vill.
att slippa oroa sig för att någon snart vill ha tillbaka sin lägenhet..
att jag får stanna där för alltid om jag så vill det!

hoppas så klart inte att så blir fallet, vill helst inte se mej själv om 10 år bo i en etta på 22,5 kvadrat.. men ändå!
den är min!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0