knäck knäck knäck..


.. jag är gaaalen i knäck, jag vill ha några knääääck på direkten!


jag har jobbat en hel lång dag, tränat ett svettigt powerstep-pass, kämpat genom en snöstorm för att komma hem..
är så hungrig så jag håller på att ramla ihop när jag äntligen stänger igen ytterdörren bakom mej, så springer in i köket och börjar göra mat på en gång.
så sätter jag mej i soffan o ska äntligen få äta.. och så bara är hungern borta!
är det bara mej detta händer?
det går liksom inte att få ner en tugga för matlusten är far far away. hur kan det hända?

istället skriker kroppen efter knäck. så det får bli knäck till kvällsmat idag.
jaja.. what to do..


Kommentarer
Postat av: sara

nej fast jag önskar att de hände mig ;)

2009-12-16 @ 22:04:21
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0