lägenhetslycka


imorse fick jag nycklarna till min lägenhet. nu är den verkligen bara i mina händer,
och helt och hållet min!! äntligen!

jag har haft en stressdag på jobbet. jag fattar inte varför man måste lägga en kampanj precis innan jul, när personalen redan är stressade ändå i vardagen. räcker inte det?
men nu gissar jag väl att dom knappast skulle ändra planerna för linnea bjärles skull.
nej, såklart. bara att stressa vidare och se glad ut.
och det kan ni skriva upp att jag gör.

efter jobbet skuttade jag med ett brett leende på läpparna hela vägen till lägenheten. gick runt och tittade i hela huset, och var kvar i lägenheten ganska länge fastän det bara fanns en lampa inne på toaletten. jag bara ville inte gå därifrån. jag älskar den. i mina ögon är det den finaste lägenheten jag någonsin har sett. och jag vill flytta in nu nu nu!!

nu måste jag aktivera mej lite om jag ska hinna få allt klart, så jag kan åka hem imorrn efter jobbet. jag ska slå in julklappar, städa upp lite här hemma och packa. att packa kräver mer tid än vad man kan tro. jag blir så himla velig, hur ska jag veta vad jag vill ha på mej om tre dagar.... inte lätt!



ibland önskar jag att man kunde få stoppa tiden.
ta en liten paus och bara stanna upp och njuta en stund.
för just nu är jag hundra procent lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0