nästa: blås ut!


jag ler litegrann varje gång jag ska gå av t-banan, för det låter så roligt.
idag log jag extra mycket, för det är så otroligt skönt att vara hemma igen!

fyra hela dagar hemma hos mamma och pappa blev lite för mycket, även om jag givetvis har haft det jättebra.

jag hör verkligen hemma här nu, och jag tänker aldrig flytta från stockholm.
iallafall inte inom den närmsta tiden. jag trivs så himla bra!

och jag kommer alltid vara stolt över mej själv att jag tog steget och flyttade hit alldeles ensam. fixade lägenhet och fixade jobb. sen har det ju varit lite upp och ner med allting emellanåt, men det har alltid ordnat sej.
och nu är allt hur bra som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0