nu längtar jag


nu är alla julklappar fixade så allt känns klart inför julen. magdis har ju redan åkt sin väg så det har varit väldigt tomt här hemma sista dagarna. jag sitter bara hemma och laddar för att också få ta min resväska och sätta mej på tåget mot julfirandet.

jag vill åka nu! jag längtar så sjukt mycket efter att få träffa alla. mina goa vänner som jag ser alldeles för sällan, maja och mamma o pappa. det känns som att det kommer bli en bra jul. jag känner mycket mer julstämning i år än vad jag brukar göra, jag verkligen längtar i hela kroppen.





dom bästa.
jag ser fram emot juldagen hemma hos elin så himla mycket!




och dom här små tussarna saknar jag också såklart.
ååh.. låt mej åka hem nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig också...men du kunde inte hitta en fulare bild på mig...kramis

2009-12-23 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0