red


jag har en av många hemmafredag-kvällar, och jag tillbringar den i soffan. where else?
nu ska jag se senaste avsnittet av paradise hotel, vet redan att andreas åker ut men det är lika spännande ändå! ska hinna måla tånaglarna också, men sen tänker jag ge upp den här dagen och krypa ner i min underbara säng (läs: madrass.. men lika underbar för det!).

jag har haft en surdag idag.
började imorse med att jag ringde vårdcentralen, men jag var inte välkommen dit! bara för att jag är skriven i nyköping för tillfället. i och för sig mår jag mycket bättre idag, men jag vill ju bara veta om det är nått fel på mej.... någonting är det ju.

vissa dagar har man bara en känsla av att allt är fel.
idag har varit en sån dag. ibland tänker jag nog alldeles för mycket.

meeen... imorrn är en ny dag. och jag är ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0