sjukstugan III


här kommer en spännande rapport hemifrån soffan i vardagsrummet:

för tredje gången på sex veckor ligger jag hemma och är sjuk.
jag blir galen!
jag försöker verkligen förtränga det, men när illamåendet dyker över en som ett stort monster kan man inte göra så mycket... jag blir så arg! jag hatar att vara sjuk när jag inte vet vad det är för fel. jag vill veta exakt vad jag ska göra för att bli bra. tell me!
om jag nu har magkatarr, varför går det aldrig över när jag gör allt jag kan för att äta saker som är snälla mot magen.
okej, alkoholen i lördags kanske inte var så snällt, men annars sköter jag mej exemplariskt.

jag är rädd för att det är något allvarligt. om jag får en påse på magen så dör jag.
då dör jag verkligen.
ska nog försöka gå till läkaren imorrn. jag behöver ett svar!

har kommit på att det känns bättre varje gång jag äter något, men så fort jag slutar äta börjar jag må illa igen.
bye bye dieten säger jag bara, och hej alla extrakilon. ni är varmt välkomna! ..not.
men vad gör man inte? jag klarar inte att må illa. det är verkligen det värsta som finns.



fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0