because you make me happy


det finns många fördelar med att ha en sambo.
som t ex att man kan hitta oboy på en hylla i skafferiet när man är så sötsugen så man nästan dör.
det är lite lycka.


goa sambos!

en annan lycka är att jag har namnsdag idag, elisabet. och jag har fått lite pengar av mamma & pappa som är dom bästa ♥

annars är det mest negativt just nu.

jag är allergisk mot hösten. jag är inte gjord för att överleva det här mörkret.
jag är less på att aldrig få se solen, och jag hatar att behöva vara mörkrädd när jag går från tunnelbanan varje kväll.
och det blir inte bättre av surkärringar och huvudvärk varje dag. blä.

nej. ge oss lite solljus så blir alla lyckliga.


kärlek är en själ som flyttat in i två kroppar


det är så fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0