bruxelles!


bryssel var hur fint som helst, och elin och jag hade verkligen en underbar dag igår!

allt var helt perfekt, fram tills jag tog en tugga av vad jag trodde var en himmelsk, belgisk chokladtryffel på planet hem. det var det inte, det var marsipan! nästan det värsta som finns.
enda gången marsipan är gott är på prinsesstårta.
vill nästan inte tillägga att jag hade köpt två påsar av samma sort... vilken besvikelse.
speciellt när dom sagt till oss att det är "pure chocolate". inte okej.

men det var det enda som var negativt.
jag har köpt en fin jacka och nya smycken. vi har druckit glühwein och ätit belgiska våfflor.
vi har blivit experter på att hitta i bryssels tunnelbanesystem.
och vi åt trerätters middag på världens mysigaste restaurang. åh vilken perfekt minitripp det var, det ska vi göra om fler gånger. snart!

















här är stackars elin glatt ovetandes om att hon köper marsipan istället för chokladtryfflar.
lilla elin.

nu ska jag göra mej iordning och sätta mej på tåget hem till stockholm igen.
en ny vecka väntar på mej. en väldigt positiv sak är att min sw kommer tillbaka den här veckan.
åh vad skönt att allt blir som vanligt igen! lunch och kaffemys ihop varje dag.
i need it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0