på hemväg


nu är det tågtime igen. har suttit och myst ner mej i sätet med scones och en stor latte från espresso house. nu är det slut och det börjar bli segt att sitta här. men det är väl inte läge att börja gnälla än. två och en halv timme kvar. tur jag får ha datorn iallafall, får tiden att gå lite snabbare.

har haft en myshelg i malmö. fort har den gått. har sovit massa och ätit en massa. det är nog en lite rundare linnea som anländer till stockholm idag.
under det mörka halvåret förvandlas jag lätt till en soffpotatis. jag vet att jag behöver godisförbud, grönsaker och träning.
men hur sugen är man på en powerwalk efter jobbet i bäcksvart mörker, kyla och regn?
nej. tack.
man (jag) vill bara ha godis och soffmys.

ska luncha med min goa sw i stan innan jag åker hem. det är hennes sista jobbdag idag, innan hon försvinner till thai i två hela veckor. det är hon så värd!
så det blir en liten avskedslunch och en avskedskaffe. och sen blir det två veckor utan min partner på jobbet. jaja.




det gör ont i magen att åka hem idag.
hur länge ska det vara så här svårt, och när försvinner allt det här man känner?

 


Kommentarer
Postat av: sw

jag kommer sakna dig! världens bästa LB, de är du de :)

2009-11-16 @ 20:27:10
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0