en pälsmössa till linnea.


idag när jag var på väg till jobbet önskade jag nästan att någon skulle dra in mej i en bil och kidnappa mej. bara ta mej någon annanstans och låta mej få se något nytt.
slippa min vardag..

jag vet att jag är gnällig, men det kan inte hjälpas.
jag känner mej less. jag är trött och tråkig och allting känns menlöst.

lägenheten jag såg igår och ville ha mest har redan gått upp till högre pris än vad mitt lilla lånelöfte ligger på. det är så ledsamt.


men som tur är tror jag att mitt tråkhumör kommer ge med sej väldigt snart. i helgen väntar nämligen ett äventyr på mej. jag, elin & lisa ska till helsingborg och hälsa på goaste lotta.
ska bli underbart kul att få umgås med dom oavbrutet hela helgen och ta igen lite av all missad tid tillsammans.
för det blir ju inte ofta vi ses nu när vi bor i olika städer.

tröstshoppade lite efter jobbet idag. som vanligt var jag värd det =)
hittade två fina paljetthårband och en underbar pälsmössa. har redan en likadan i beige, men kände att jag behövde den svarta också.



puss och hej från mej.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi kommer få det så mysigt och roligt i helgen ska du se vännen! Stå bara ut några dagar till, sen åååker vi! Kramar

2009-11-03 @ 19:48:04
Postat av: Linnea

ja jippie, jag längtar! kramis!

2009-11-03 @ 22:21:28
URL: http://quillyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0