humörsvängningar till tusen..


mitt humör går verkligen upp o ner som en berg och dalbana ibland.. som idag. 
jag känner mej knäpp...

men jag är ju lite knäpp.
känns iallafall lite bättre nu när jag har en stor godispåse i handen!
godis hjälper mot allt. utom mot för små byxor, men what to do..

nu är det bara en jobbdag kvar den här veckan, och direkt efter den väntar en härlig 6-timmars tågresa på mej.
jag är långledig lördag söndag och måndag, och de dagarna ska spenderas nere i malmö.
det finns en viss person där som det är svårt att vara utan...



så fort jag tänker på lägenheten får jag ett stort leende på läpparna.
jag kan inte fatta att den faktiskt är min! =)
jag vill flytta in nu nu nu ! ! !

 


Kommentarer
Postat av: sw

en söt liten lägenhet till en söt liten linnea! ♥ jag är så glad för din skull. ses imorgon vännen! puss

2009-11-12 @ 23:10:12
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0