minihelg


måndagkvällar är lite som lill-lördag för mej, eftersom jag är ledig på tisdagar.
det bästa är att magdis och jag har lyckats pricka in samma lediga dag i veckan, så på måndagar har vi lite uppesittarkväll, och på tisdagarna har vi sovmorgon och fixardag.
det är så skönt att veta att man har sin lediga dag varje vecka, då man kan passa på att göra sånt man inte alltid hinner efter jobbet eller på helgen. 
som till exempel att träffa vår lilla b =)

imorrn ska vi ha en underbar dag.
först ska jag till min favoritsalong i sundbyberg och fixa naglarna och sen ska vi ha lite middag här hemma. mys. det är sån lyx att vi är lediga alla tre och bara kan sitta och prata och umgås hur länge som helst. me like.


lediga imorrn. yey!


har hunnit med 3 lägenhetsvisningar idag efter jobbet. blev lite stressigt att ta sej mellan lägenheterna utan bil på så knapp tid, så jag och stackars beth fick springa mellan lägenheterna och kom fram med andan i halsen. men vi hann.
tack snälla du för att du följde med!

alla lägenheterna var helt okej. små men söta. får se om det är min tur denna gång.


puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0