oh oh ooh


lördagkväll.

magdis o jonna har suttit här hemma och förfestat, och har precis gått iväg.
jag sitter kvar i soffan.

jag känner orättvisa.

dom får gå ut och festa och dansa hela natten, medan jag sitter hemma framför fyra bröllop och en begravning och förbereder mej på morgondagens jobb.
det är inte rättvist.

imorrn är iallafall sista jobbdagen denna vecka. såklart, eftersom det är söndag. men iallafall.
sen kommer mammi o pappi och hämtar hem mej till nyköping.
en dag ledigt. skönt.



nu ska jag ha lite lördagsmys ändå. dricker ett glas vin och tittar på bilder på min nya lägenhet. det är så roligt att tänka ut olika sätt jag kan möblera den på.
mitt nya hem. min alldeles egna lägenhet. ♥
jag älskar den som om den vore en levande människa.


och så lyssnar jag på den här låten och sjunger med allt jag kan. om och om igen,
för den gör mej så glad.

=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0