stackars linnea


det är synd om mej idag.
har varit hemma och haft sjukdag. inte roligt för fem öre.
egentligen har jag inte råd att vara sjuk heller, en karensdag märks alldeles för mycket på lönen.
har legat i sängen och riktigt sett hundralapparna svischa förbi, en efter en.
svisch. svisch. svisch..

inte bra.


tänkte klara av dagen med att spela världens roligaste spel, patiensduell med johan på msn.
men bara för att det är en otursdag har det inte fungerat på hela dagen.
det har väl aldrig hänt föut?
blääää. låt mej få ha mitt spel ifred!


nu väntar jag spänt på desperate housewives som börjar snart. det är min lycka på tisdagar.
desperate housewives och kladdkaka. me like a lot.

vad hände med min diet undrar ni?
svar: det gick sådär.



får en dålig dag att bli en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Therese

hej, du känner inte mig men du känner min syster.

Vad jag har sett så är en diet det sista du behöver. Du är jätte fin =)



Ha det gott. / Therése

2009-12-19 @ 14:41:28
URL: http://trajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0