väntan


har haft ännu en kräksdag och undrar hur länge det ska vara så här..
jag är så less. och ledsen.

de två viktigaste sakerna i mitt liv är inte som dom ska, och då är det svårt att se glad ut.
till och med när man måste.

nää. jag undrar om det aldrig ska hända något? någonting stort och meningsfullt som förändrar allt. som att någon kom fram till mej och sa att jag vunnit en resa till hawai och måste åka nu direkt.
eller till thailand för den delen, så jag och sw kunde sitta och dricka ananasshakes i solen. det hade nog varit det bästa. fy vad jag saknar dej!

det känns hela tiden som att jag går och väntar på någonting, men jag vet inte alls vad.
det är helt sjukt.



lb och sw på lux, där vi äter vår middag varje kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0