datanörd... jag?

nu har jag suttit i snart en timme och försökt få upp en bild högst upp på bloggen. och nu har jag lyckats!
väldigt stolt över mej själv.

och nu är det alldeles snart dags att titta på idol som börjar ikväll. yey!
det är faktiskt en sak som är bra med hösten, att alla bra tv-program börjar igen.

ska göra en kopp kaffe och mysa under täcket framför tvn. har dragit ut sängen i vardagsrummet eftersom vi inte har någon soffa.


den här lediga dagen har försvunnit fort. nu är det jobb tre dagar som gäller innan helgen. bara att hålla ut!




Kommentarer
Postat av: sara

åh va du är duktig min vän! kanske man kan ta hjälp av dig nu när du är proffs ;) puss o ps, du får följa med som mitt handbagage till thai! :)

2009-09-09 @ 20:05:56
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0