ledig!


idag är jag ledig men är uppe tidigt ändå och har tvättstugan. när jag kom ner var det nån som hade tagit bort min bokningslapp, men som tur var var det ledigt iallafall. men vem gör så? hmm.. känns nästan lite skönt att vi inte ska bo kvar här.

idag ska jag leta lägenhet och ringa till banken för att höra om jag kan få ta ett lån. det får jag ju säkert göra, men troligtvis inte så mycket som behövs. egentligen är det helt galet att det är så dyrt med lägenheter här.
men det hade varit så underbart att få äga sitt eget hem. få göra som man vill, bygga om.. och att ingen i världen kan tvinga en att flytta.
jag vill jag vill jag vill!


igår såg jag att min gamla lägenhet låg ute för försäljning, kändes konstigt för det känns ju fortfarande som att det är mitt hem.
men det är kul att läsa hur bra dem får lägenheten att framstå. roligaste är att det står "sovrum med ostört läge". haha, undrar vad den nyinflyttade kommer tycka om det när grannen under har rockkonsert på nätterna och sängen nästan hoppar... =)

 

 


Kommentarer
Postat av: sw

sötis lb! kan du söta goa rara, hjälpa mig med min design snart? och nej.. jag fjäskar väl inte ;)

2009-09-24 @ 20:46:28
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0