hej!


Jag är hemma ensam ikväll, johan är på norrlandsrunda. jag har städat litegrann, så nu ser det iallafall lite bättre ut här än innan.
sista veckan har vi levt i ett kaos, efter att vi läst mailet om att vi inte får bo kvar har vi inte packat upp en enda grej eller rört någonting i lägenheten. vi gav liksom bara upp.
men även fast vi ska flytta vet vi ju faktiskt inte när, och lite ordning måste man ha.


idag har jag också bestämt mej för att jag inte ska vara med på sinners&sinners. har tänkt massor på det och på ett sätt känns det lite tråkigt för själva grejen kändes från början som något väldigt kul.
men jag uppfattade nog inte riktigt vad själva idén gick ut på, och nu när jag gjort det känner jag att det inte är något jag kan stå för. så bloggkarriären är nu över innan den ens hann börja.. =)

jag tror inte jag kommer ångra mej, när man följer sin magkänsla blir det oftast rätt.
så det känns bra.


imorrn ska jag på bankmöte. känns väldigt vuxet.
ska höra lite om mina möjligheter att ta ett lån, vill verkligen köpa en lägenhet nu.
jag hoppas att det ordnar sig på något sätt, så underbart det hade varit att ha något alldeles eget.


puss o natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0