hmmm..

en trött, ledsen och sjuk liten linnea har jag varit idag.
har kännt mej som en gammal disktrasa som någon slängt in i ett hörn någonstans.
inte roligt.

vaknade med huvudvärk, inte så farligt först, men när jag väl satt på tåget kände jag hur det blev värre och värre. jobbade ett par timmar men sen gav jag upp och gick hem.
sov hela eftermiddagen så nu är jag jättepigg och kommer nog inte kunna sova på ett tag.

tidigt imorgon bär det av härifrån. sen ska jag pyssla hela dagen i nya lägenheten.

på onsdag ska jag försöka sluta mitt onyttiga liv och börja träna. ska köpa kort för en månad på friskis har jag tänkt. sw om du läser det här - du ska med!




snart är det slutätet av detta!



Kommentarer
Postat av: sara

lb, yes jag är på :D

2009-09-15 @ 07:49:09
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0