i love thai!


mm.. thaimat är det bästa som finns. och speciellt när det kommer från stället som ligger här utanför huset.
passade på att handla det ikväll, vet ju inte hur många gånger jag hinner gå dit innan vi flyttar. eller jag flyttar.
det känns konstigt.

idag har jag varit o lunchat med magdis och beth. tycker om er ♥

sen har jag tränat och solat på friskis, och shoppat lite i västermalmsgallerian. köpte en fin tröja och ett armband på indiska, och massa underkläder på hm.
ibland tycker jag att det kan vara skönt att gå i affärer lite utanför stan, det är ofta så lungt i affärerna och mycket lättare att hitta saker. inte som i gallerian där allt tar slut så fort det packats upp.
även fast jag gillar gallerian med såklart.. hi.


imorrn är det jobb hela dagen + inventering på kvällen. som jag längtat!
så det är nog lika bra att jag kryper ner i sängen så jag har dom krafter jag behöver till imorrn.


puss o godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0