lycka är..

att hitta en liten thai-take away precis bakom huset!
åå vad jag blev lycklig. thaimat är det bästa som finns, och nu vet jag att jag det närmsta året slipper äta hämtpizza när jag inte orkar laga mat.

slurp!


här är det underbara lilla stället. mm.. me like!


men jag mår fortfarande inte bra. huvudet spränger och inga tabletter hjälper.
det är jobbigt.

har försökt få lite ordning här idag, men det ser ändå ut som ett slagfält.
kommer nog ta ett tag innan det blir klart.


nu är det chokladtime, sen sovtime.
puss och godnatt.



Kommentarer
Postat av: sara

då vet jag vart vi kommer hänga :D jag märkte också idag påtal om thai att de ska öppna ett vid oss också. jag skuttade av lycka! krypa på dig. hoppas du kommer imorgon och piffar upp min dag :) hörde jag förresten träningsdags? jaa!

2009-09-15 @ 22:28:53
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0