minispa i bromma.

nu har flyttlasset gått från hammarbyhöjden. möblerna bor nu i aspudden där vi också ska flytta in om två veckor, men nu befinner vi oss i en underbar lägenhet i bromma. utan möbler dock.

det bästa med lägenheten är ångduschen med alla finesser. ikväll är johan på jobb och ska sova på hotell i örebro, och då passade jag på att ha minispa i min ensamhet.

har peelat mig, rakat benen, haft ångbad, fotmassage, hårinpackning, ansiktsmask, filat fötterna och smörjt in mej med brun utan sol.
så nu hoppas jag på att vakna vacker som en prinsessa.
om jag nu inte har mörka ringar under ögonen av sömnbrist, för klockan börjar bli mycket nu.

för övrigt finns det diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare här.
hade hellre bott i den här fina lägenheten än den i aspudden. men men.


har varit väldigt jobbigt att flytta. tusen miljoner tunga kartonger att bära upp för tusen miljoner trappor. fy.
snälla sara och jocke kom och hjälpte oss med de tyngsta möblerna iallafall, och det var verkligen tur. hade aldrig gått annars. har träningsvärk ändå så det räcker, från axlarna ner till vaderna.



2009-09-03 @ 20:58:06 Permalink Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0