nu är det fredagsmys.

har varit en lååång dag idag. men jobbdagen var helt okej. lagom mycket folk och inga krångelkunder. skönt!

sen har jag varit o fikat med sötisarna M & B. Mysigt att träffa dom, blir inte att vi ses så ofta trots att vi bor nära varann.
nu är jag riktigt trött. jag är absolut inte en sån som kan gå ut o festa på fredagarna efter jobbet. jag är helt död efter att ha jobbat en vecka. Jag är väl för gammal.
lördagarna däremot är jag redo för fest.

men den här helgen ser ut att bli lugn.
imorrn är det sara och linnea-dag på stan, ska fixa en nagel och sen gå lite i affärer. mys!
sen blir det nog johan och linnea-kväll framför tvn gissar jag. men det blir bra.
och på söndag ska jag på gröna lund.




på stranden i falsterbo. saknar sommaren så jag nästan dör!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0