saker förändras


och det gör ont.

när man vill så mycket och hoppas på så mycket. och så blir det inte så.
det är så ledsamt.


är så tacksam för mina fina vänner. när det händer tråkiga saker märker man att man inte är så ensam som man tror. ni är guld värda.



bland annat kom det här lilla hjärtat till mig igår från en av dom bästa.
tack söta!



imorrn är jag ledig och det känns väldigt skönt. ännu skönare än vad det brukar vara med en ledig dag. det är svårt att jobba i butik när man har gråten i halsen.
jag ska luncha med magdis, ska bli så mysigt att träffas igen och bara prata. och sen försöka komma iväg o träna.
det behövs efter helgens chokladfrossande.


nu är det sovtime. puss och godnatt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0