skitdag!

fy vilken hemsk dag jag har haft idag!
började imorse med att jag upptäckte att mitt tågkort låg kvar hemma för att johan hade lånat det igårkväll. hade inte direkt ett leende på läpparna när jag fick betala för resan.

och jobbet har varit en katastrof. känner mej less på allt i allmänhet men idag var det bara för mycket. speciellt eftermiddagen när jag fick två krångliga beställningar efter varandra och allt bara gick fel hela tiden. krångel krångel krångel. blir så trött! ville bara lämna den stackars kunden och springa hem och dra täcket över huvudet.

så kommer jag hem och bara längtar efter att få se idol. när det är en halvtimme kvar tills det börjar åker johan o jag in till sundbyberg för att ta ut pengar och köpa godis. när vi ska åka därifrån råkar johan köra in några meter på en enkelriktad väg åt fel håll. och vi blir givetvis stoppade av en polis.....  som står och tjafsar med oss i en halvtimme. en halvtimme! missade mer än halva idol. plus att johan fick 1000kr i böter.
precis vad vi behövde.

var så arg och upprörd att jag bara satt och grät i bilen. känns som någon där uppe vill mej nått illa, för allt känns verkligen jobbigt just nu.


känner att jag behöver förändring. både in- och utvändigt. och komma bort någonstans.
helst långt bort.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0