söndagsångest.. not!

känns faktiskt lite skönt att komma tillbaka till jobbet imorrn. få något att göra.

har varit ganska segt här i helgen, har liksom ingenstans att ta vägen eftersom det knappt finns några möbler. även fast den är hur fin som helst så längtar jag till aspudden och att bara få komma iordning ordentligt. ska bli så skönt att bara få packa upp allt, hänga upp sina kläder och få ett riktigt hem igen.

har upptäckt att vi har promenadavstånd till sundbyberg härifrån, så igår var vi på en liten pub där och tittade på fotbollen. magdis kom dit också, mysigt att träffa henne!


jag har lite ångest över att hösten kommer nu. jag vill ha mer sommar. känns som att den bara kom och gick utan att jag hann njuta av den.
vill verkligen resa någonstans i höst, känner att jag behöver lite sol och värme. tror man behöver en viss dos av det varje år, och jag har definitivt inte fått den dosen än.




Kommentarer
Postat av: sara

jag gillar att du börjat blogga gumman! :) puss!

2009-09-07 @ 20:00:16
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0