sovtime.

johan är bortrest idag igen, sover på hotell och badar bastu i norrland någonstans. så det är tomt här hemma. både på möbler och på sällskap.

som tur är fick jag komma hem till snälla sara och jocke ikväll och se idol och mysa med kaffe och choklad. me like a lot.
och idag var det ingen som stoppade mej från att se idol.. hi. är fortfarande sur på polisen från igår. blä!


har börjat med nutrilett-dieten igen, men bara lite halvhjärtat. varvar shakearna med godis.. så vi får se hur effektivt det blir =) Men jag har egentligen ingen jättepanik att gå ner i vikt. är ju långt kvar till beach 2010.

jag har kommit på att jag jag skulle vilja åka till USA och plugga engelska några veckor. Och bo på studenthem. Kollade lite nu på internet och det finns ganska mycket sånt. Man kunde välja hur många veckor man ville vara där och det finns kurser som börjar varje vecka.
Ska kolla upp det lite mer. Undrar om man får ta tjänstledigt för att göra något sånt?



var bara tvungen att lägga upp den här.
tänk att få ha den här underbara sötsaken hemma.. det hade jag gillat.




Men nu är det sovdags. Imorrn är det mördarpasset på jobbet, 9-19.... lovely!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0