a new life


once again..
jag har börjat mitt nyttiga liv igen. för vad är det.. femte gången det här året kanske?
jaja. många bäckar små är bättre än ingen bäck alls.

än så länge går det bra. två hela dagar har jag klarat utan att äta något onyttigt.
det kanske inte låter som så lång tid, men för mej är det länge.
och jag ska inte ge upp. inte än iallafall.

nu önskar jag att jag fick snabbspola den här veckan fram till helgen.
jag vill ha helg. nu nu nu!!
och jag vill ha nya solisar.
och en ny mobil, innan jag får ett riktigt nervsammanbrott.
hur kan en telefon funka så dåligt som min?
jag kan inte fatta det.

nu ska jag ta tag i lite viktiga saker innan jag går och lägger mej.
puss och godnatt!


foto: tony banh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0