äsch.


det var inte så skönt ute.
så fort solen skiner luras man att tro att det plötsligt blivit sommar. så är dock inte fallet.
det blev en kort och kall promenad, nu är jag hemma och mina öron är alldeles röda och isiga.

varför befinner jag mej inte i thailand eller i en hängmatta på en söderhavsö?
varför kan man inte få njuta av livet fullt ut om man nu bara har ett enda liv?
jag kan inte njuta fullt ut om jag måste frysa!
jag behöver sol, varma vindar och sand mellan tårna. sen är jag nöjd.

nu ska jag ut igen.
ska möta upp allra bästa sw och gå på ett informationsmöte om en utbildning.
då åker vinterjackan på igen kan jag lova!


du betyder mycket för mej ska du veta!


Kommentarer
Postat av: s

du betyder MASSOR för mig me!! snuttan :) imorrn ska vi fikafika! men bilden... hahaha usch! du är fin som alltid.

2010-04-14 @ 20:29:20
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0