clueless


it´s what you never had and never will, that keeps you going.

jag undrar vart jag är på väg.
informationsmötet idag gav iallafall inga svar på den frågan.
bara mera förvirring.

jag har nog höjt det där med att börja skolan igen lite till skyarna.
tänkt att bara jag börjar plugga kommer hela livet falla på sin plats. att det var det jag längtade efter. men när jag väl satt där i skolbänken insåg jag hur fruktansvärt tråkigt det är.
att sitta och lyssna på någon som står och maler på om ointressanta saker.
vi satt där i bara drygt en timme, ändå fick jag myror i hela kroppen och satt och skruvade på mej hela tiden. det är som att jag inte kan lyssna, jag får tusen tankar i huvudet som handlar om helt andra saker än det jag borde koncentrera mej på.
fasen, varför känner jag så? jag önskar verkligen att jag inte kände så.

jag undrar vad det ska bli av mej.
jag kan faktiskt inte komma på en enda grej jag verkligen kan se mej själv hålla på med om fem år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0