denim dream-toes


jag skulle egentligen ha tränat idag, men har haft galen huvudvärk hela dagen så jag lät mej själv slippa. nu ikväll började det åska så då förstod jag vart huvudvärken kom ifrån. jag känner verkligen av sånt. det låter ju som att man är världens mest trista människa. "jag har en sån fruktansvärd huvudvärk, jag tror det är åska i luften..." jaja, ibland är man väl helt enkelt tråkig. bara att erkänna!

så jag ersatte träningen med en spa-kväll här hemma.
jag har gjort hårinpackning, ansiktsmask, smörjt in mej med brun utan sol, filat fötterna och målat tånaglarna.


denim dreams. i vår ska mina tånaglar vara blåa.

nu känns det som att jag börjar bli vårfin så det räcker.
imorrn är det fredag och dessutom valborg, och då kanske hälsoveckan får komma till sitt slut. för den här gången iallafall. jag börjar bli väldigt, väldigt sugen på tårta.
och choklad. och glass. och lösgodis....
vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0