good day


japp.
det blev en bra kväll igår, en bra jobbdag idag, och en bra lördagkväll.
skönt det!

jag har just kommit hem från en taco- och filmkväll med magdis, isabella, beth och lillan. precis lagom efter en jobblördag. vi såg upp, och det var världens sötaste film. men läskig också. jag kan inte riktigt förstå att det ska vara en barnfilm, för ibland slog mitt hjärta i 180 och jag kunde inte sitta stilla i min fåtölj.
vet inte om det berodde på en ovanligt läskig barnfilm eller på en ovanligt lättskrämd 26-åring? hmm... 


lite läskig, men rekommenderas iallafall!

jag har kommit på att jag ska ansöka om att få vara med i styrelsen i min bostadsrättsförening. om jag kommer med ska det första jag gör vara att rösta fram att värmen höjs i lägenhet 713.
för det är kallt kallt kallt hos mej!


Kommentarer
Postat av: s

åå den filmen är så mysig :)

2010-04-18 @ 12:24:01
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0