hälsovecka dag 3.


jag gör en vårstädning av mej själv, både invändigt och utvändigt.
idag har jag:


solat! =D
nu är jag åtminstone en nyans mindre blek.


gått hela vägen hem från jobbet.
det tog exakt 40 minuter, så det kommer bli en perfekt promenad att gå då och då nu när det börjar bli lite varmare. jag kunde gå hela vägen längs med vattnet också. hur mysigt som helst. jag älskar att bo där jag bor, jag vill nog aldrig flytta härifrån.


varit på mcdonalds med bästa waccis.
men ingen flottig mat eller mjukglass här inte. bara en slät kopp kaffe.
och så massa massa prat såklart.




4 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: waccis

haha min frilla!!! skabb :P

2010-04-29 @ 08:11:12
URL: http://ripwaccis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0