hälsovecka dag 4.


jag fick för mej att ta en promenad hem från jobbet idag med, och hamnade mitt i världens regn. tack för det, precis vad jag behövde!


dyngsur och inte speciellt nöjd..

nu hänger mina kläder på tork i lägenheten och jag ska snart hoppa in och ta en lång varm dusch.

imorrn är det valborg och jag har ingen aning om vad jag ska göra.
firar man valborg nuförtiden?
när jag var liten hade vi alltid middag hemma och sen gick hela familjen, och alla andra familjer, ner och tittade på valborgselden. man stod där runt elden och tittade på fyrverkerier och så fick man köpa en lott och vinna en bridgeblandning. det var ändå mysigt.
jag får se vad som händer imorrn. ett vet jag iallafall, och det är att jag först ska jobba 9-19. my favourite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0