hälsoveckan börjar nu!


yes, det gör den. önska mej lycka till!
jag tror att det man gör på söndagar har stor påverkan på hur den kommande veckan ska bli. man kan nog jämföra söndagar lite med nyårsafton, för det är ju starten på en ny period. förra söndagen spenderade jag i soffan med en stor skål marängsvisch i handen. och veckan fortsatte ungefär i den andan.

idag har jag tränat, solat, gått en promenad och ätit gi-mat.
och hela veckan ska bli likadan! jag känner att jag behöver rensa ur mej själv och bli en ny människa. en hälsosam människa.

förutom att vara nyttig och duktig har jag hunnit med att fika med lotta och maja, och köpa lite nytt smink. det är så skönt att få rensa ur necessären och slänga lite gamla halvtomma grejer, och fylla på med alldeles nya, fina små askar och pennor.


mina nykomlingar.

nu - sovtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0