här startar påsken




världens bästa b kom in med det här till mej på jobbet idag =)
tack snälla vännen!
b är litegrann som en god fé. när man står och jobbar och sliter som allra mest dyker hon ibland plötsligt bara upp i butiken, och oftast har hon med sej någonting gott också.
som bullar, russin eller choklad. hon vet allt hur man får mej på gott humör!



även om inventeringen gick snabbt igår har tröttheten verkligen tagit över hela min kropp.
jag har gäspat och gäspat och gäspat idag.
en dag kvar. en kort dag. sen helg.
jag hade nog ärligt talat kunnat sova hela helgen. lätt.
helt slutkörd är jag. är det kanske så här det känns att vara utbränd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0