i´m not your babe, fernando


när jag får en ny älsklingslåt så sätter jag den på repeat och hör bara på den låten om och om igen.
sen efter ett par dagar har jag liksom lyssnat klart och så hittar jag en ny favorit.

idag heter världens bästa låt alejandro, och den har jag satt på högsta volym på min dator.
texten sitter nu som ett smäck och jag sjunger med så att det ekar mellan väggarna.
det kan du gott ha, surgranne!

 

she's got both hands in her pockets
and she wont look at you, won't look at you
she hides true love, en su bolsillo
she's got a halo around her finger, around you

you know that i love you boy, hot like mexico

ikväll ska waccis och bjärle ut och dansa loss. och sjunga loss.
men jag vill bara sjunga alejandro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0