jag vaknade..


med jordens halsont imorse, bara för att jag börjat mitt nyttiga liv och skulle börja träna ordentligt nu. tusan också. 
jag börjar nästan tro att ödet inte vill att jag ska vistas på stranden i sommar.
isåfall kan jag meddela att det tänker jag göra i vilket fall som helst.
men det hade ju varit kul om jag hade haft åtminstone någon liten muskel på kroppen... =)

maja har tagit sin stora väska och åkt tillbaks till gbg nu, och det känns faktiskt lite tomt.
det som nästan känns mest tråkigt är att hon inte fick höra min granne skrika.
jag har ju pratat så mycket om det, och jag ville verkligen att hon skulle förstå hur hemsk han är. men bara för det höll han sej tyst som en mus i två dygn.
nu däremot, när jag sitter här hemma alldeles ensam, skriker han och svär som aldrig förr.
det är så typiskt..

nu ska jag kila iväg till maxi och storhandla.
imorrn får jag finbesök av att två tokiga små vänner.
och då kan inte kylskåpet stå tomt, som det för det mesta gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0